lørdag 18. mai 2013

Søskenbarn

En ting jeg enda ikke har fortalt, er at nøyaktig nitten timer og ett minutt før bittelillebror
kom til verden, ble fetteren hans født:-) Han snek seg ut ni minutter før
midnatt og sørget for at de fikk hver sin fødselsdag, men jeg
 tipper at det vil bli noen felles familiebesøk
fremover likevel:-)

Fetter til venstre og bittelillebror til høyre 

Supermann! :-)

De er bare så skjønne. Det er utrolig koselig at både jeg og min søster har nyfødt baby samtidig.
Det var egentlig seks uker mellom terminene våre, men disse små ville det annerledes.
 

8 kommentarer:

  1. Herregud så skjønne!!!!

    SvarSlett
  2. Jeg døøøør! Jeg vil jo bare røske ut spiralen og begynne å produsere nydelige små guttebabyer i dette øyeblikk!!! Haha.. Jeg vet ikke om jeg tør å komme på besøk i morgen:) Jeg gleder meg så sinnsykt! Gratulerer så mye til din søster også.
    Dere er bare så heldige<3

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, jeg syns absolutt at dere burde skaffe dere en liten gutt til flokken deres:-) Det hadde passet skikkelig fint!
      Gleder meg kjempemasse til dere kommer, jippi!

      klem

      Slett
  3. Verdens fineste :-)

    SvarSlett
  4. Awww, så skjønne begge to er <3
    Så herlig! Kjekt og vokse opp i lag når dei er like gamle då, får nok mykje glede av kverandre!! :)

    SvarSlett
  5. Neimen, så utrolig kjekt:D Tipper disse to får det masse kjekt oppigjennom :D
    Så utrolig søte de er:)

    Klem;)

    SvarSlett