torsdag 23. mai 2013

Biker boots


Jeg har noen brune boots som ligner på disse. De er litt enklere, men samme type. Jeg tror
det er de beste bootsene jeg noensinne har hatt, og jeg har omtrent bodd i dem i flere år. Over samme
tidsperiode har jeg lett etter lignende i svart, men jeg har ikke funnet noen som har vært helt
perfekte. Enten har de vært for løs, for stram, for mye dill på, for lav hæl etc.


Men så fikk jeg et nyhetsbrev på mail av Brandos, og tok turen inn. Og der fant jeg dem! Endelig!
Det tok ikke mer enn et par dager fra jeg bestilte dem til de var i posten, og det var nesten
så jeg ikke torte å prøve dem av frykt for at de ikke ville passe. Men vet dere hva?
De var helt og holdent hundre prosent perfekte! Materialistisk glede?
Oh yes, men likefullt en stor glede.

En veldig fin unnskyldning for å kjøpe dem var jo også å kalle det for en
fødselsgave til meg selv... Det må da vel være lov? ;-)

5 kommentarer: