onsdag 22. mai 2013

Dagene flyr avgårde

Hei bloggen! :-)


Det er rart hvor fort man glemmer at det faktisk er litt travelt med nyfødt baby i hus.
Hver gang jeg har lest en blogg av noen som nettopp har fått baby, og innleggene kommer
sjeldnere og sjeldnere, har jeg alltid tenkt at det kan jo ikke ta  lang tid å skrive et innlegg, og det
er jo fordi at jeg har lyst til å lese bloggene. Men nå har jeg virkelig måttet bite ordene i meg.
Jeg har nemlig en "drømmebaby" foreløpig - han gjør stort sett ikke annet enn å spise
og sove, men likevel finner jeg ikke tid til å blogge, hehe. Det blir bare sånn.


Dagene flyr avgårde, bittelillebror har rukket å bli to og en halv uke, og nå er det
bare tre uker til termin, haha! Det er skikkelig rart å tenke på at når datoen
kommer, så er han allerede nesten en og en halv måned gammel.

Så her gjelder det å nyte hvert sekund, plutselig er permisjonen over og det er tid for
barnehagestart, og av erfaring vet jeg at den tiden kommer fortere enn man rekker å tenke over.

Jeg ønsker dere alle en strålende onsdag - håper regndråpene holder seg unna! :-)

2 kommentarer:

  1. Hihi:-D Jeg synes du er flink jeg. Koser meg med de innleggene som kommer:-) nyt tiden!
    klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk, det var koselig å høre! :-)

    Klem

    SvarSlett