onsdag 29. mai 2013

Mammakropp

Trøtt bolle til venstre - litt mindre bolle til høyre.

Jeg var litt usikker på om jeg skulle tørre å poste et bilde av meg selv akkurat nå,
men at det sitter en del kilo klistret fast på kroppen såpass kort tid
etter svangerskapet er rett og slett realiteten.

Men jeg kjenner at jeg begynner å bli klar for trilleturer i massevis, så satser jeg på at kroppen
sakte men sikkert finner tilbake til normalen. Sommeren nærmer seg og det er en perfekt årstid for 
trilleturer, med litt varmere vær og forhåpentligvis litt mindre regn enn det vi er vant med.


Det første bildet er forresten tatt fire dager før fødselen, og det andre tjuefire dager etter fødselen.

7 kommentarer:

  1. E så fin atte :-)

    SvarSlett
  2. Trilleturer gjør susen! Anbefaler Runkeeper til loggføring og målsetting ;). Supermotiverende!

    SvarSlett
    Svar
    1. RunKeeper og ShapeUp er lastet ned og klargjort:-)

      Slett
  3. Svar
    1. Tusen takk Barbro, det var koselig sagt:-)

      klem

      Slett
  4. Ååå!! Du er jo bare så nydelig! Både før og etter. Husker ikke du at Hanne og jeg sa at du var sexy-gravid? For det var du virkelig. One HOT mama!! Og det er du fremdeles. Du har fine former, og ser ikke bollete ut, heller kvinnelog og sexy!!
    Vær stolt av den fine kroppen din, og alt det fantastiske den har gjort. Den fortjener bare heder og ære. Kjempe gøy å se bilder av deg på bloggen forresten;)
    Stooooor klem fra meg<3

    SvarSlett
    Svar
    1. Åhhh så koselig! Jeg har vel muligens ignorert en sånn kommentar ja, hehe:-p
      Men du har jo rett, tre fantastiske barn har kroppen båret frem, og det er jo virkelig noe å være stolt over! :-)

      Stor klem tilbake:-)

      Slett