onsdag 1. mai 2013

Gjettekonkurranse

God 1. mai alle sammen!

I dag er det duket for en fin konkurranse her på bloggen, og jeg er så heldig at jeg, i samarbeid
med jollyroom.no, får lov til å dele ut et gavekort på fire hundre kroner til en av dere!

I forbindelse med svangerskapet kjører vi rett og slett i gang en skikkelig gjettekonkurranse!

Det er tre regler for å delta;
1. Gjett hvilken dato du tror at bittelillebror blir født, samt vekt og lengde.
2. Jollyroom.no har sponset konkurransen med en kjempefin premie, og derfor
er et av kriteriene å like dem på Facebook. Det kan du gjøre her.
3. Legg igjen mailadressen din slik at jeg får kontaktet vinneren når den tid kommer.

De av dere som ikke har Facebook kan gå inn på jollyroom.no, finne ut hva
dere ville ha brukt gavekortet til og linke til produktet i dette innlegget.

Her er litt forhåndsinfo:

Storesøster: Hun ble født dagen før termin. Vekt: 4030 gram. Lengde: 52 cm.

Lillebror: Han ble født 25 dager før termin. Vekt: 3160 gram. Lengde: 48 cm.

Jeg har termin 12. juni med bittelillebror, så det blir spennende å se når han velger å melde sin ankomst!
Vinneren blir naturligvis kåret etter fødselen, og er den som gjetter nærmest. Er det noen som
er nærmest på dato, mens andre på vekt eller lengde, blir det trekning mellom dem.


Tusen takk til jollyroom.no for en kjempefin konkurransepremie!
Trykk på logoen for å komme til Facebooksiden deres.

Lykke til! :-)

6 kommentarer:

  1. Så gøy!
    Jeg gjetter at lillebror kommer på bursdagen min, 7. juni og veier 3430 gram og er 50 cm lang:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg gjetter at han blir født 2. juni, veier 3295 g og er 49 cm lang :-)
    Hilsen grethe@broadpark.no

    SvarSlett
  3. Hoho! Så gøy:) Jeg tipper at han kommer snart jeg. Tja.. 17 mai kansje? Og da veier ha ca 3200 og er 49cm lang. Dette blir spennende!!

    SvarSlett
  4. Så gøy ja;)
    Jeg tipper han kommer 6.juni, og da er han 3500 gram og 49 cm :D

    Vi vener i spenning;)
    Hilsen Tina (annatinakf@hotmail.com)

    SvarSlett
  5. Hei!!

    Du er vinneren av baby monitoren som jeg har hatt på bloggen :) Kunne du sendt meg en mail ( malinhammersgaard@live.no )

    Ha en fin dag videre! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. For en fantastisk overraskelse, tusen takk!
      Jeg har sendt deg en mail:-)

      Slett