onsdag 15. mai 2013

Motivasjonsblazer

River Island @ Nelly

I store deler av svangerskapet klarte jeg å holde meg unna diverse nettbutikker for å unngå å bli
fristet til å kjøpe klær jeg likevel ikke kunne gå med. Av erfaring fra tidligere har mye av
det jeg har kjøpt som gravid bare blitt liggende i skapet etterpå, fordi jeg har hatt
lyst til å gå på shopping når kroppen har vært noenlunde på plass igjen.

Men da jeg en gang i april fikk nyhetsbrev fra Nelly om at de hadde fått inn River Island,
klarte jeg ikke å la være å klikke meg inn. Denne blazeren falt jeg helt for, og nå
henger den fint i skapet og venter på at kiloene skal gå sin vei slik at jeg
får plass i den! Bare dét er jo motivasjon i seg selv! :-)

3 kommentarer:

  1. Kjempefin! Litt motivasjon er kjekt å ha:-)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er helt sant, Barbro! :-)

      God torsdag til deg! Klem

      Slett
  2. Hoho! Den var super fin:)
    klem

    SvarSlett