torsdag 16. mai 2013

Blomsterpiken

Jeg er en sånn som definitivt ikke er født med grønne fingre, de tilsvarer vel heller en farge
i motsatt ende av skalaen...  Men etter fødselen har vi fått så utrolig masse
vakre blomster, og det er jo så fint og koselig!


Det blir en helt spesiell atmosfære med levende blomster rundtomkring, og selv om
den ene buketten allerede synger på siste verset, har jeg bestemt meg for å bli selveste blomsterpiken!
Det forutsetter naturlig nok at jeg får min kjære til å kjøpe blomster til meg relativt jevnlig,
for ellers vil jeg tørre å påstå at de ønskede få-blomster-til-å-overleve-kunnskapene
mine forsvinner like fort som de meldte sin ankomst, og det blir kjipt!


Jeg kjenner at jeg tøffer meg litt, for nå vurderer jeg rett og slett å slå til med
en grønnsakshage på balkongen også, hehe! Dette er kanskje et resultat av at jeg plutselig
har en hel flokk med barn, for jeg later tydeligvis som om jeg er den husmoren;-)


For en times tid siden sendte jeg husets herre på pub for å se Brannkamp, etterfulgt av konsert
med Kurt Nilsen! Vi skulle jo egentlig gå sammen, men plutselig kom det
en bittelillebror, så da ble det sånn denne gangen:-)

Men det gjør ingenting, for jeg har huset for meg selv,
melkesjokolade med M i kjøleskapet, og alkoholfri øl i glasset.

God torsdag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Høres utrolig deilig ut:) Og jeg tror du blir kjempe flink med blomster! Håper dere får en fin 17 mai:)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, jeg er glad du har troen! :-) God 17. mai til dere også!
      klem

      Slett