tirsdag 19. mars 2013

Velkommen til skogs

...eller velkommen til jungelen om du vil:-) Her hos lillebror er det nemlig en god miks,
med både løver og ugler. Etterhvert vil det også komme noen aper på veggene, men de må
jeg vente med til elektrikeren har vært på besøk og fikset diverse kontakter. Inntil da får jeg ikke 
plassert hyllene nøyaktig der de skal stå, og dermed blir det vanskelig å henge opp veggklistremerker.


Lillebror har beholdt etasjesengen som begge to delte før. Jeg er litt usikker på hva
jeg skal gjøre med sengen oppe. Vurderer å kjøpe et sengeteppe og noen
puter og lage en slags sofa, men har ikke helt bestemt meg enda.

Noen som har andre tips kanskje?


Som dere ser, har vi kjøpt like hyller og skrivepult til både lillebror og storesøster.
Jeg brukte ganske mye tid på å finne møbler som passet best mulig inn på rommene for
å få nok oppbevaring, men samtidig bruke minst mulig plass.

Som på storesøsters rom, er ikke rullegardinen på plass her heller. I tillegg er det denne grønne
veggen som skal dekoreres med apekatter og litt trær og sånt:-) Det siste som gjenstår
er å få på plass lister til dørkarmen, men det tar vi etter det elektriske.


Et par detaljbilder - krakken er fra Jollyroom og lekekassen er fra KidsParadise.

4 kommentarer:

  1. Så fint det blir!!
    Kjekt med god plass til oppbevaring. Det får man jo som kjent aldri nok av...

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Barbro:-)
      Det er helt sant, tror aldri vi noensinne kommer til å få nok oppbevaringsplass, hehe;-)
      Kanskje vi rett og slett har for mange ting:-p

      Klem

      Slett
  2. Så flinke dere har vært! Kjempe fine rom:) Tipper du har to fornøyde barn!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk søta:-) Ja, de er veldig fornøyde heldigvis:-)
      klem

      Slett