tirsdag 12. mars 2013

Forberedelser

Helt siden ultralyden i januar har jeg kjøpt litt småting her og der, og nå mangler vi
nesten bare de store tingene. Vogn er bestilt, men ellers må vi kjøpe blant annet seng, bilsete
og badebalje. Det er i grunnen litt deilig å ha såpass mye i hus selv om det fortsatt
er ganske lenge igjen, for plutselig flyr tiden og babyen er utenfor magen:-)


I dag fikk jeg en sms fra KappAhl som ga meg 30% rabatt på alle ordinære varer,
så da kjørte jeg avgårde etter jobb og kjøpte denne nydelige lille luen fra Newbiekolleksjonen.
De har så mye fint, og fargene er helt herlige. Jeg kunne ha fylt hele babygarderoben.


Earth Friendly Baby er et merke jeg bare har hørt positive ting om, og det er
utrolig genialt å kunne bestille sånne produkter hjem på døren når man
egentlig ikke har energi til å løpe rundt fra butikk til butikk. Disse
stelleproduktene bestilte jeg fra Mammabutikken.no.

2 kommentarer:

  1. Godt med alt som er gjort!
    Og sånne små, fine babyting er jo veeeldig koselig å kjøpe:-)
    Kjempesøt lue!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant? Det er jo bare koseshopping, hehe;-)

      Klem

      Slett