fredag 1. mars 2013

Uforutsette utgifter


Her kommer en liten oppdatering siden sist! Over ser dere starten på prosessen med å lage
vegger, og ikke bare ha et stenderverk:-) Her har gipsplatene kommet på på ene
siden (storesøsters rom) med unntak av en liten del på venstre side
som måtte spesialkuttes da den hadde et ugunstig mål.


På lillebrors rom. Isolasjonen har kommet på plass og det er klart til å plates.


Her har vi allerede fått sparklet et lag. Akkurat for øyeblikket er vi i gang med å pusse
ned sparkelen, og så skal det vaskes før vi kan male. Endelig! Jeg merker at jeg er
fryktelig utålmodig, syns det tar så lang tid for hvert steg i prosessen. Men det er mulig
jeg er lei fordi vi bokstavelig talt svømmer i leker, siden alle tingene til barna
oppbevares i stuen for øyeblikket. Spisebordet er definitivt ikke spisebord lenger,
for å si det sånn. Så jeg er veldig klar for å bli ferdig og få tingene inn på rommene deres igjen.


Uforutsette utgifter ja... Jeg hadde ikke tatt med i beregningen at vi kom til å svi av et
støvsugerrør slik at støvsugeren sluttet å suge støv (hehe), til tross for mitt MacGyverforsøk på
å redde den. Flaks for oss at Elkjøp bestemte seg for å ha tilbud på en bestemt støvsuger akkurat i dag,
slik at vi slapp å vente en uke (!) på nytt rør. Denne er visstnok kraftigere enn vår gamle, og med
en ordinærpris på 2295,- var det helt greit å bare betale 888,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar