lørdag 16. mars 2013

I love Odd Molly

Har dere vært inne på bloggen til min fine barndomsvenninne Angelin?
Hvis ikke, så anbefaler jeg at dere tar turen! :-)


Angelin sin blogg handler først og fremst om hennes kjærlighet til Odd Molly, men vi får også
lese masse herlige historier om hennes tre vakre barn. Hun tar nydelige bilder av både
barna, dyr og natur og ikke minst seg selv, i tillegg til at hun viser frem hjemmet
sitt til oss nysgjerrige:-) Hun jobber på Living og har en stor interesse
for interiør, noe som gjenspeiles i det herlige huset hennes.


Hvis du blir like glad i bloggen hennes som jeg er, så kan du like den på Facebook her!
Alle bildene over er det forresten hun som har tatt.

God lørdag folkens:-)

4 kommentarer:

  1. Eg skal sjekke den ut - ser veldig fin ut! Elsker Odd Molly, så masse fine klær! <3

    God helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det må du gjøre:-)
      God helg til deg også!! :-)

      Slett
  2. Tuuuuusen takk, søtnos:))))
    Håper du har en fin aften, nu skal jeg på fest..... Med blandete følelser;)
    Stor klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig:-) Kos deg masse på fest, er sikker på at dere kommer til å ha det supert:-)
      Hilse fra meg;-)
      Klem

      Slett