lørdag 23. mars 2013

Reisefeber


Det er ganske nøyaktig tolv timer til vi blir hentet for å kjøre til flyplassen, og reisefeberen
har virkelig meldt sin ankomst. Såpass kraftig at jeg måtte kjøpe inn både nesespray
og halstabletter for å unngå å bli feriesyk allerede før ferien har startet.


Men vi nærmer oss klar likevel! Billetter, pass, helsekort og andre viktige papirer
er pakket. iPad, iPhone og iPod´er er ladet og oppdatert, kameraet har
fullt batteri og tomt minnekort, klar til å fylles opp med
masse bilder av vår første utenlandspåske.


AfterSun er et must for vinterbleke kropper,
og solkrem med faktor 30 har fått hedersplass i kofferten!


Når man får spørsmål om påskeharen også kommer til Gran Canaria, så har
man ikke noe annet valg enn å gå til innkjøp av påskeegg. Da må man nesten kjøpe
Anthon Berg sine marsipanegg til de voksne også, sånn at det ikke blir urettferdig... Enig?

Og med det, ønsker jeg dere alle en fantastisk påske, enten den blir
feiret i byen, på fjellet eller utenlands. Jeg er usikker på om
det blir noe blogging den neste uken, men jeg
kommer uansett sterkt tilbake når
vi er hjemme igjen:-)

7 kommentarer:

  1. God tur og god påske!
    Kos dere masse !!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Barbro, og god påske til dere også:-)

      Klem

      Slett
  2. Hurraaaaa!!! God tur!! Kos dere og nyt:)))
    klem

    SvarSlett
  3. Så deilig! God tur, og god påske :-)

    SvarSlett
  4. Masse god tur :D Og gooooood påske!

    ♥ Lizbethosnes.com

    SvarSlett
  5. Så deilig.... God tur:D Kos dere masse, og God påske, Klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. God tur søte du!!

    SvarSlett