mandag 18. mars 2013

Vårnyheter hos Jollyroom

Til tross for et par veldig uvelkomne snøfall i det siste, er det ingen tvil om at våren endelig er på plass!
Og med dét kommer lysten til å fylle opp babygarderoben med friske farger og spreke mønstre.
Jeg har satt sammen et par collager med noen av mine favoritter fra Jollyroom.


Denne kolleksjonen finnes i mange forskjellige farger, og for meg er dette klær til å bli glad av:-)


Disse klærne syns jeg passer så fint til nyfødte på grunn av de duse og behagelige fargene.


Selv om vi venter på bittelillebror, måtte jeg ta med
noe til jentene også siden det finnes så utrolig masse fint til dem:-)

For å komme til Jollyrooms vårnyheter, klikk her.
For å like Jollyroom på Facebook, klikk her.

2 kommentarer:

  1. Så mye fint! Mange fine farger! Så skal ta en titt på disse sidene du annbefaller;) Så kjekt med en liten gutt:D

    Klem fra Tina

    SvarSlett
    Svar
    1. Det må du gjøre, Tina! :-) De har i grunnen det meste der:-)
      Ja, det blir kjempekoselig med en liten gutt, vi gleder oss masse:-)

      Klem

      Slett