mandag 31. desember 2012

Årets siste dag

Den fortjener en kjapp oppsummering av bloggåret 2012:-)

Jeg startet med å fortelle om min manglende selvdisiplin, jeg var på Bruce Springsteenkonsert




og begynte å lage kreative matpakker.




Jeg prøvde meg på en romantisk klesstil, fortalte om mine grønne fingre
og at jeg hadde bestilt jentetur til London.


Jeg lekte meg med kameraet, hadde min første giveaway


Jeg dro til London og var ekte turist på Madame Tussauds, og endte opp i
en liten, lokal butikk som var rene interiørhimmelen.



Det ble skikkelig høst, jeg viste flere bilder fra London og koste








Jeg var nok en gang kreativ på middagsfronten, om enn noe mislykket, og jeg
mimret tilbake til stamrestauranten i London. Det ble med
andre ord mye mat denne måneden.





Det ble bakt både fancye kaker og julekonfekt, og jeg var heldig og fikk førjulsgaverJeg pyntet
julebordet, hadde rolige romjulsdager og informerte om mine stadig manglende 
grønne fingre, i form av juletreet som synger på siste verset.




Jeg håper at dere alle har hatt et fantastisk 2012, og at året ble slik dere ønsket.
Takk for det gamle - snakkes til neste år:-)

6 kommentarer:

  1. Takk for det gamle til deg og :-)

    "Alt du skulle gjort,
    alt du rota bort,
    det kan morgendagen finne fram igjen."

    SvarSlett
    Svar
    1. Rot? Har jeg ikke hørt om:-p
      Takk for det gamle:-)

      Slett
  2. Dejlige billeder og du ønsket et rigtig godt nytår
    Nytårskram Tina/OddStyle

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, og i like måte til deg Tina:-)

      Slett
  3. Hurra!! Tusen takk for alle dine fine innlegg. Jeg digger bloggen din, og gleder meg til fortsettelsen! Stor klem og kos dere ikveld:) Godt nytt år!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk søte deg, det er fint å høre:-) Godt nyttår! Håper gårsdagen ble bra:-)
      Klem

      Slett