mandag 3. desember 2012

Hverdagstakknemlighet


I dag er jeg veldig takknemlig for garasje. For oss bergensere har det vært så usannsynlig kaldt i
dag at ihvertfall jeg holder på å fryse rumpen av meg. Så dagens viktige konklusjon er at
jeg aldri noensinne skal flytte til et hus uten garasje. Jeg ble sympatifrossen med
alle bilene utenfor barnehagen som var dekket av frost og snø. Bare tanken
på å skrape bilen klokken halv åtte om morgenen, gjør at jeg må
pakke meg inn i teppet med en kopp varm sjokolade. Så
det er akkurat det jeg har tenkt til å gjøre nå:-)

4 kommentarer:

  1. Ja, det var vannvittig kaldt ute i dag morges!
    I morgen tror jeg at jeg må ha finlandshette når jeg skal følge ungene i barnehage og på skole...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, vet du, det tror jeg faktisk du gjør lurt i! Her pakker jeg meg inn i både lue og hansker og sjal og boblejakke, men føler det ikke hjelper i det hele tatt. Da er det søren meg kaldt.

      Slett
  2. Enig! Takk Gud for garasje!
    klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er virkelig luksus!
      Klem igjen:-)

      Slett