tirsdag 1. januar 2013

Nytt år og nye muligheter

Først og fremst - godt nyttår til dere alle! Håper gårsdagen var fin:-)
Her hadde vi en rolig feiring uten besøk, men med herlig julemiddag all over again.
Pinnekjøtt til middag og riskrem til dessert er ikke feil på nyttårsaften heller.


Både niåringen og snart seksåringen klarte å holde seg våken til klokken tolv, slik at
de fikk med seg fyrverkeriet. Minsten syns det var litt skummelt, men han var
tøffere i år enn i fjor, og torte å stå på terrassen istedenfor i vinduet:-)


Mine ambisiøse planer for 2013:

Legge meg tidligere.
Lage middagslister hver uke.
Rydde og sortere i alle skuffer og skap.
Øve meg på forskjellig gjærbakst.
Invitere oftere til besøk.

De fleste av punktene skal være overkommelige. Så får vi se da...:-)

6 kommentarer:

  1. Super fine billeder :-) Det var da en fin og overkommelig nytårsplan du har lavet dig :-) Rigtig god fortsætning på 2013.
    Kram Tina

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tina:-) Ja, jeg håper at jeg skal klare alle punktene:-)
      God 2013 til deg også! Klem

      Slett
  2. Haha! Dette klarer du:) Kansje jeg også burde sette meg noen mål.. Det hørtes ut som at dere hadde en koselig feiring.
    klem og godt nytt år!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg satser på det:-) Så må dere komme på besøk da! Mål er bra, men det er greiest at de ikke er for kompliserte;-)
      Vi hadde det veldig koselig, syns det er kjekt å bare være den nærmeste familien av og til også:-)
      Nyttårsklem tilbake:-)

      Slett
  3. Gleder meg herved til å bli invitert! :)

    SvarSlett