onsdag 5. desember 2012

Gaver fra hjertet

Da jeg kom på jobb i morges, lå det en pakke til meg på kontoret mitt.
En stor og fin pakke, rød med prikker på, fra den fineste butikken i cirka hele verden.


Jeg måtte tenke meg om to ganger før jeg skjønte hvem det var fra, for jeg hadde
virkelig ikke forventet å få en gave fordi en skjønn kollega satt på med
meg hjem fra byen to ganger i forrige uke. Jeg skulle jo hjem
jeg også, og litt selskap i bilen er jo bare kos. Men
ifølge henne fortjente jeg en gave for det.


Inni pakken fant jeg dette nydelige skiltet og hjertet. Hun har ikke vært hjemme hos meg en gang,
og likevel klarte hun å kjøpe to ting som passer helt perfekt i leiligheten. Snilleste Hilde 


I går da jeg var en tur oppe hos mamma og pappa fordi de hadde kommet hjem fra
København, fikk jeg denne fine og romantiske lysholderen. Helt perfekt.


Folk kjenner meg visst:-)

4 kommentarer:

  1. Ååå så fine ting! Koselig med førjulsgaver:)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg er så fornøyd:-) Har ingen planer om å klage på førjulsgaver;-)
      Klem

      Slett
  2. You are worth it! :) :) Du som er så raus og deler så masse av deg selv <3
    Knuseklem fra Hilde

    SvarSlett