tirsdag 11. desember 2012

Invitasjonene

Jeg har helt glemt å vise dere invitasjonene jeg laget til
storesøsters discobursdag (som forresten ble utsatt til imorgen.) De er ikke
sånn kjempefancy, men man kommer langt med en printer, litt blekk og litt papp/papir.
Og så er det veldig greit å lage dem selv når man ikke finner noen på butikken som passer perfekt:-)


Er det forresten noen som har tips til sanger vi kan legge inn på spillelisten?
Dette er en gjeng med niåringer, men jeg tenker at det må da være
lov med et par gode, gamle discoslagere i tillegg:-)

Nå skal jeg prøve meg på discokake.
Bilde kommer muligens...;-)

4 kommentarer:

  1. Så fine! Lykke til med discobursdagen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Barbro:-) Er langt i fra så kreativ som deg da, hehe, men det skal mye til, så jeg får trøste meg med det;-)

      Slett
  2. Hoho, så fine! Hmm.. Abba er jo gøy:) Men det er kansje ikke disco..
    klem og lykke til med feiringen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Abba er jo genialt! Takk:-D Trenger jo ikke nødvendigvis være discomusikk, men man kan jo absolutt danse til Abba:-)
      Tusen takk!! Klem

      Slett