tirsdag 4. juni 2013

Ut på tur


I går kjøpte jeg nye joggesko, og de måtte testes på trilletur i dag!
Jeg bruker en app som heter RunKeeper, og den er virkelig helt genial. Det er bare til å starte
den før turen og stoppe den etter, samt taste inn om man løper, går etc. Så regner den ut gjennomsnittsfarten per kilometer, hvor mange kalorier man forbrenner, hvor langt man har gått og
selvsagt hvor lenge man har gått. I tillegg kan man legge inn forskjellige mål, i form av
både vektnedgang og hvor langt man ønsker å gå over en viss periode.

Jeg lastet den ikke ned før i forrige uke, og da hadde jeg kun én registrert tur på den uken.
I dag var jeg ute på min andre for denne uken, og da fikk jeg faktisk mail fra dem
med gratulasjon og ny personlig rekord! Snakk om å bli motivert:-)

Fremover skal jeg prøve å huske å ta kameraet med på tur også.....god tirsdag! :-)

4 kommentarer:

  1. Godt jobbet! Likar!

    SvarSlett
  2. Haha! Det høres kjempe gøy og motiverende ut:)
    klem

    SvarSlett
  3. Så freshe joggesko - det er så herlig med nytt treningstøy og sko, blir motivert bare av d eg, hehe.. så bra, då er d jo bare og prøve og slå sin egen rekord om og om igjen, god lørdag :)

    SvarSlett