torsdag 13. juni 2013

Klubb


Vi har en klubb! Jeg og mine fine barndomsvenninner bestemte oss for en stund siden
at vi måtte ha en klubb, rett og slett for å sørge for at vi møtes jevnlig.


Så én gang i måneden treffes vi hjemme hos en av oss, og da skravler og spiser vi.
Jepp, det er det vi gjør, hehe! Må alltid sørge for at det er nok mat;-)


I går var det min tur til å ha klubb, og da hadde jeg lyst til å gjøre det litt sommerlig
og fint. Hva passer vel bedre da enn gult og turkis? Jeg syns ihvertfall at det ble koselig:-)


Skinke- og pastasalat stod på menyen, i tillegg til hvitløksbaguetter. Mmm.....


Ekstremt viktig å ha matchende sugerør! (Hva ellers er poenget liksom?!)


Skal det være så skal det være! Jeg måtte jo selvsagt lage i stand
en "lounge" også, hvor det ventet flere godsaker!


Som dere ser - mat er en viktig faktor på disse klubbmøtene;-)
Vi må jo ha nok energi til all skravlingen.....

Alle burde forresten ha en klubb, det er månedens høydepunkt her ihvertfall!
Og hvis dere syns at "klubb" høres gammeldags og litt for voksent ut,
kan dere for eksempel bruke et av disse klubbsynonymene:
Gilde
Forening
Allianse
Konsortium
Fellesskap
Bevegelse
Sammenslutning
Koalisjon

:-)

2 kommentarer:

  1. Verdens beste klubb!! Uten tvil<3 Takk, takk, TAKK for igår:)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er 100% enig - verdens beste<3
      Takk det samme, det var kjempekoselig (som alltid!!)
      klem

      Slett