mandag 17. juni 2013

Inspirert av HAY


Jeg er vel ikke den eneste som syns at teppene fra HAY er råstilige! Prisen derimot
syns jeg ikke er like råstilig, og da må man ta nålen fatt og være litt kreativ!


Nå har jeg riktignok ikke nok ullkuler til å lage et helt teppe. Det hadde
muligens blitt like dyrt, om ikke dyrere enn det originale, men det ble da noe:-)


Voila! Mitt eget lille HAY-inspirerte (kopierte...) miniteppe.


Fungerer herved som drikkebrikke. Foreløpig kun for shotteglass, haha!
Men det er fordi jeg bare hadde én pakke med ullkuler. Kjenner at jeg må på shopping...


Ullkulene får du kjøpt hos Søstrene Grene, og mulighetene for hva man kan lage er uendelige:-)

7 kommentarer:

  1. Kan det bli bedre? NEEEEEI! :-)

    SvarSlett
  2. Hihi!! Jeg elsker hay-teppene. Bestiller herved et av deg:)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha! Hvis du bestiller et helt teppe, så er det mulig du får det om cirka femtini år;-)

      klem

      Slett
  3. Stilig;) hehe, bare å komme seg på shopping ja! Søstrene grene har mye gøy;)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe ja, alt for mye gøy spør du meg;-)

      Klem

      Slett