lørdag 1. juni 2013

O.P.I

"Pink before you leap" til venstre og "Moonraker" til høyre.

En fordel med at jeg plutselig fødte og fikk baby, er at jeg rett og slett glemte å bite negler!
Hurra for det! Nedbitte negler er noe av det verste jeg ser, og vanligvis pleier jeg å
være en av dem som har det, men nå har mine faktisk fått litt lengde.

Jeg fant derfor ut at det var helt på sin plass å kjøpe et par neglelakker, for det
er virkelig motivasjon for å ikke bite. Jeg mener - man biter da ikke negler med lakk på?!

Siden jeg er en smule unormal, må alt være matchende, noe som innebærer at jeg 
nå ikke kan kjøpe andre merker enn O.P.I, hehe;-) Derfor lurer jeg på om det er noen av
dere som vet om en O.P.I neglelakk i ganske lik farge som den gammelrosa over
her, men som er heldekkende? Denne er nemlig litt gjennomsiktig. Veldig
fin altså, men jeg har lyst på en som dekker helt også:-)

4 kommentarer:

  1. Så bra at du har slutta med det då!Lekre lakker, opi sine er kjempegode! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg er litt stolt, hehe;-) Får håpe det varer denne gangen... Tror jeg må kjøpe noen flere farger, syns de var veldig gode! :-)

      Slett
  2. Gøy med neglelakk! Jeg har ikke prøvd opi enda... Jeg er chanel- og dior-snobb på neglelakksfronten:)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Litt snobb må man være! Kanskje jeg skal driste meg til å prøve litt andre merker også;-)
      klem

      Slett