fredag 14. juni 2013

Forandring fryder


Og plutselig hadde jeg lugg!

10 kommentarer:

  1. Den skjønningen :)

    SvarSlett
  2. HihiHIIII!!! Så fin:))) Sexy redhead<3<3<3 Digger både fargen og luggen!
    Klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja altså det er din fortjeneste at jeg nå plutselig har lugg! ;-) Så takk for at du gjorde det først:-p

      Klem

      Slett
  3. Superskjønn :-)

    SvarSlett
  4. Svar
    1. Tusen takk Barbro! Følte meg helt vill og galen, hehe, men er veldig fornøyd:-)

      Slett
  5. Det kledde du virkelig - kjempefint! No fikk eg og lyst på lugg igjen, har jo hatt det før.. eg og hår er ein håpløs ting, vil alltid ha d eg ikkje har! :D

    Ha ein fin lørdag vakre! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Regine:-) Det sa min søster også hehe, nå ville hun også ha lugg igjen:-) Hår er vanskelig, jeg er også sånn at jeg alltid vil ha noe annet, men nå er jeg veldig fornøyd så får vi se hvor lenge det varer;-)

      Fin lørdag til deg også! :-)

      Slett
  6. Så tøff:D
    Eg klipper lugg hele tiden, å så sparer jeg den ut igjen, klarer aldri å bestemme meg:D Synes du kledde luggen din;)
    Klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tina! Ja jeg håper jeg klarer å vedlikeholde den, redd jeg må klippe meg annenhver uke;-)

      Klem

      Slett