søndag 16. juni 2013

Uglebaby


For noen dager siden hadde jeg en liten fotoshoot med bittelillebror. Idéen var helt klar
inni hodet mitt, og jeg skulle bruke uglelekekassen til husets storebror. Men
det ble ikke helt som jeg hadde tenkt. Mest sannsynlig på grunn
av at teppet i bakgrunnen var så krøllete, hehe!


De bildene jeg tok som var av hele kassen ble ikke noe fine,
bakgrunnen ble rett og slett for rotete og forstyrrende. Men bittelillebror er
jo fryktelig søt likevel, så noen få smakebiter må jeg bare vise frem:-)

7 kommentarer:

  1. Nåååå!!! Nydelige bilder♥♥♥ Vil haaaa baaabyyyyy!!!!!
    klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehehe, ja du vet hvordan det gjøres;-)

      klem

      Slett
  2. Neimen så nydelig han her...akk tiden går så fort, han er jo så liten:) Synes det ble fine bilder eg, tross litt krøll på teppet, det gjør ikke noe;)

    :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusent akk:-) Ja tiden flyr, i dag hadde han bikket fire kilo:-D Blitt stor gutt;-)

      Slett