fredag 15. februar 2013

Valentinsoverraskelse

Vi feirer jo egentlig ikke valentinsdagen. Egentlig. Men så gjør vi det litt likevel.
Og i dét vi gir hverandre litt for dyre gaver, blir vi samtidig enige om å
ikke kjøpe sånne dyre gaver. Men så gjør vi dét også likevel.



I går ettermiddag lå denne pakken på bordet til meg.
Stor pakke! Siden vi har vært sammen i cirka hundre år, så har jeg liksom
fått alle de små pakkene, og da er de store skikkelig moro:-)


Ihvertfall når mannen overrasker på et helt annet nivå enn han
vanligvis gjør, slår på stortrommen og kjøper sko til meg!


Lillaburgunder farge, perfekt hælhøyde og ekte skinn = ikke vondt i beina = ett stykk fornøyd meg!
Hipp hurra for verdens snilleste mann og verdens fineste sko:-)

Og ja, jeg hadde blitt like glad for sjokolade 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar