torsdag 7. februar 2013

Femtifire


Ja, hva skal man si? Jeg holder på å tømme en skyvedørsgarderobe som skal tas bort
for å lage ett rom om til to, og inni der har jeg blant annet alle kjolene mine.
Jeg visste jeg hadde et par, men at det skulle være femtifire stykker
inni der var vel egentlig litt pinlig, hehe. Nå er det bare til
å sette i gang, for målet mitt er å kvitte meg med
ihvertfall halvparten...! Wish me luck!

Og der Angelin, var tydeligvis min samling, hehe;-) Så skal jeg la være å nevne antall når det gjelder skosamlingen...

7 kommentarer:

  1. 54!!!!!???? Jeg har 4!!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehehe;-) Jeg er foreløpig nede i 29:-p Men det er kun etter første runde, haha;-)

      Slett
  2. Haha!! Fantastisk:)) Hmm.. Lurer på hvor mange Mollyer jeg har. Det kan vel umulig være så mange som 54!! Det er jo helt sykt:)
    Klem og god helg!
    (gleder meg til kjoleprøving hos deg neste gang da)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvis du har 54 mollyer så besvimer jeg:-p Da er det dét vi må prøve hos deg:-D Ja, kanskje jeg rett og slett skal ha dem i boden frem til det blir klubb hos meg, så kan vi (dere ikke-gravide) ha skikkelig moteshow:-D
      Klem

      Slett
  3. hihi, ein må jo ha litt kjoler til alle typer anledninger ;))
    Lykke til med ryddinga! God lørdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha godt poeng, men jeg har funnet ut at det finnes grenser også, hehe;-)
      God lørdag til deg også:-)

      Slett