fredag 15. februar 2013

Fruen i svingen

Jeg er muligens ikke den eneste som ville gjort det, men jeg følte meg likevel ikke
sånn kjempelur da jeg stoppet midt i en sving på vei til jobb klokken åtte i går morges,
kun for å fotografere! Men det var planlagt altså, nå har jeg kjørt forbi dette
unike mønsteret flere dager på rad, så jeg måtte bare dra med meg speilrefleksen.


Jeg kjørte faktisk tidligere hjemmefra kun for å fotografere, og det var helt klart verdt det!
Vannet er frosset til is, men det er kun ett område som har blitt sånn som dette, og
det var derfor jeg måtte stoppe i svingen, hehe. Der var det best utsikt.


Se på dette! Tenk at naturen kan skape noe så fint helt av seg selv. Det er helt fantastisk.


Jeg er veldig glad for at jeg valgte å gjøre det akkurat i går, for i dag var det ikke like fint.
Været har blitt mildere og mønsteret er i ferd med å forsvinne. I tillegg fikk jeg
fotografert akkurat i den blå timen, så det kunne ikke ha blitt bedre:-)

6 kommentarer:

  1. Så utrolig fint! Nydelig mønster!

    Ha en riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Barbro, jeg falt helt for mønsteret selv:-)

      God helg til deg også!
      Klem

      Slett
  2. Haha.. Det har jeg også gjort! Vakre ting bør jo rett og slett avbildes. Fryses. Og det der var helt nydelig. Takk:)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så greit å høre at vi er flere, hehe:-) Ja, det var helt magisk. Og lyset også. Sukk. Bildene yter det egentlig ikke rettferdighet.
      Klem

      Slett