torsdag 21. februar 2013

Gravid på fest


Som gravid er det ikke alltid like lett å finne klær som man føler seg både fin og komfortabel i.
Jeg prøver likevel det jeg kan for å finne nettopp slike plagg, fordi jeg vet hvor lett det
er å havne i den onde joggebuksesirkelen. Og hvis man ikke føler at man klarer å kle seg som
gravid, føler man seg heller ikke noe særlig fin. Det er kjempesynd, for det er så viktig
å nyte tiden med en liten baby i magen! Det er fantastisk at kroppen klarer en sånn jobb, og 
det syns jeg at man bør sette pris på, selv om jeg vet hvor vanskelig det er til tider.


I morgen skal vi i 30-årsdag, og inntil i dag gruet jeg meg litt, fordi jeg har prøvd mesteparten av klærne
som befant seg i klesskapet mitt uten å finne noe som satt fint på kulemagen. Men i dag fant jeg
endelig en herlig kjole i mykt og deilig stoff, som heldigvis var både fin og komfortabel.
Et lite tips er å ikke lete kun i butikker med klær for gravide. Er plaggene sydd
av stretchmateriale, er det mye som passer selv om det i utgangspunktet
ikke er beregnet for en voksende mage. Dette gjelder vel og
merke stort sett overdeler og kjoler, bukser er verre.

3 kommentarer:

  1. Du kommer til å bli festens midtpunkt, vakre du♥
    Jeg har aldri følt meg så vakker som når jeg var gravid de to siste gangene. Jeg passet på å kle meg i klær som fremhevet magen og de ekstra formene, og bestemte meg liksom bare i hodet mitt for at jeg skulle føle meg vakker.. Det må du også gjøre. For det er du virkelig!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flink du var! (Og du var jo så fin også!!) Jeg vil også være så flink, tror rett og slett at jeg bare må øve meg på å endre tankegangen. Det er ikke alltid like lett, men jeg prøver ihvertfall å gjøre en liten innsats:-)

      klem

      Slett