fredag 1. februar 2013

Oppbevaring av sminke


Jeg er ikke den som bruker allverdens med sminke, men det lille jeg har syns jeg er greit
å oppbevare samlet og oversiktlig. Før samlet jeg alt oppi en liten sminkeveske,
men da hadde jeg ingen anelse om hva jeg hadde eller eventuelt manglet.


Løsningen på det var denne geniale oppbevaringsløsningen fra MakeStyle. Her
har jeg full oversikt over alt jeg bruker. De finnes i mange forskjellige
størrelser og varianter, bare søk på "cosmetic organizer" inne
på nettsiden til MakeStyle. Jeg ønsker meg flere slik
at jeg kan ha en egen til smykker og stæsj.

4 kommentarer:

  1. Så lurt!! Jeg har sånn rote-sminkepung som jeg aldri finner noe nedi..
    klem og god helg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den er helt genial:-) Anbefales!!
      Klem og god helg til deg også:-)

      Slett
  2. Ah, hvordan kan jeg klare meg uten?? ;-) Skrives på ønskelista!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, nei det kan du si;-) Det er ihvertfall absolutt noe å putte på ønskelisten;-)

      Slett