mandag 7. januar 2013

Bitt av basillen


Jeg vet ikke om det er en bloggreie, men jeg har ihvertfall forelsket meg i et par av seriene
til GreenGate, og har funnet ut at jeg skal begynne å samle på dem. Et fat her og en
skål der, så har man plutselig fått en liten samling. Dessuten er det en butikk
der jeg jobber som selger GreenGate, så når de har salg, kommer
ihvertfall jeg løpende, hehe:-) Foreløpig har jeg ikke mer
enn én fransk bolle, to kjøkkenhåndklær og et
forkle! Jepp, jeg har kjøpt meg forkle.
Gjett om jeg føler meg som
en femtitallshusmor!

2 kommentarer:

  1. Haha! Jeg fikk forkle til jul i forfjor, og det har blitt MYE brukt. Vi kan vel ikke nekte for at vi er husmødre akkurat... Kjempe fin bolle! Skjønner godt at du har begynt å samle:)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det tror jeg på! Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har tenkt at jeg burde hatt et, for jeg griser ALLTID på klærne når jeg baker:-p
      Har virkelig forelsket meg helt i noen av seriene, og ønskelisten er så lang som ikeamanual, hehe;-)
      Klem

      Slett