mandag 28. januar 2013

Middag


1. Kjøttdeigwok med nudler og grønnsaker
2. Pitapizza med eplesalat
3. Pasta med kyllingkjøttboller og tomatsaus
4. Tacotallerken med byggris
6. Fylt søtpaprika og salat
7. Biff med fløtegratinerte poteter
8. Hotdog med kalkunpølser
9. Kylling tandoori

Inspirert av Vigdis, har jeg funnet ut at jeg også vil lage middagsinnlegg innimellom! Det å finne på middager er noe av det kjedeligste jeg vet om. Jeg syns det er så vanskelig å være kreativ og komme på nye ting. Derfor kommer jeg til å legge ut middagsinnlegg sånn i blant, slik at jeg kan bla tilbake til dem om jeg trenger inspirasjon! Det må nevnes at jeg ikke har fotografert hver eneste middag vi har spist. Noe av dette har også vært lørdagskos og ikke "vanlig middag." 
Bildene kommer altså ikke i rekkefølge mandag, tirsdag, onsdag osv., men jeg tenker at de kan være til inspirasjon likevel! :-)

4 kommentarer:

  1. Så mange fine og sunne middager! Kjekt med litt inspirasjon:-)
    God klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra at det kan være til inspirasjon for andre også:-) Jeg føler ikke at vi er så veldig flinke, men det blir bedre og bedre! :-)
      Klem tilbake:-)

      Slett
  2. Å så lekre bilder og fin middags-inspirasjon!
    Å, eg savner sånn biff og anna kjøtt.. kan kun spise rein kylling og laks no med dietten min.. masse digg ihvertfall på bilda!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint at du likte bildene, Regine:-) Huff, skjønner godt at du savner biff, men jeg krysser fingrene for at du blir frisk snart, og da er det kanskje verdt det:-)
      Klem

      Slett