tirsdag 22. januar 2013

Slips


På et eller annet merkelig vis, har jeg en forkjærlighet for slips!
Jeg vet i grunnen ikke hvorfor, for det gagner ikke akkurat meg, men jeg
syns det er så mange fine, hehe. Dermed prøver jeg å bygge opp en liten kolleksjon
til min kjære, og jo flere som henger fint på rekke og rad, jo finere er det. Akkurat nå har jeg
lyst til å kjøpe et limegrønt, men det er vel i grunnen det eneste han sier at han
virkelig ikke vil ha. Jeg lurer på om han likevel ville gått med det om
jeg hadde vært så elskverdig og kjøpt et til ham...


Ja, jeg vet at jeg er rar.
Har du en forkjærlighet for noe (rart) ?

2 kommentarer:

  1. Slips!? Av alle ting.. :) Kjøp et lime grønt, så blir det fint der de henger. Det gjør jo ikke noe om han ikke vil gå med det;)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehehe I know:-p Kunne heller vært sjal eller noe:-p Sant det vil passe fint inn med et limegrønt ja?? Det er det jeg tenker mest på nemlig, hehe;-)
      klem

      Slett