tirsdag 8. januar 2013

Naturlig parykk


Denne kålrabien fikk tydeligvis ligge litt for lenge på kjøkkenbenken, for da jeg
skulle legge den i kjøleskapet i dag, oppdaget jeg at den rett og slett hadde fått parykk!
Dog en meget naturlig en, men likefullt en parykk. Jeg syns den var søt, jeg:-)

Ellers må jeg advare om at jeg helt sikkert kommer til å legge ut bilder av mye rart her inne
fremover, for jeg har fått låne av pappa, tusen takk!! stativ, og dermed oppdaget gleden av å kunne ta greie bilder
uten blitz. Litt sent ja, men bedre sent enn aldri. Herlighet så gøy det er å eksperimentere litt!

5 kommentarer:

  1. Øvelse gjør mester!

    SvarSlett
  2. Hurra, det blir gøy! :))) Søt kålrabi ja.. Visste ikke at de fikk hår!
    klem;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det visste ikke jeg heller før i dag. Fin oppdagelse, syns jeg:-)
      Klem

      Slett