lørdag 12. januar 2013

Sjokoladefest


I morgen skal vi ha familiebesøk for lillebror som fyller seks år (!!) på mandag,
og sjokolade er vel noe de aller fleste liker. Disse risbollene er forøvrig
obligatorisk når mamma kommer på besøk, og jeg er ganske
sikker på at det er en av favorittene hennes:-)


Siden lillebror er en smule kresen, valgte han at sjokoladekaken skulle være uten pynt.
Ikke en eneste liten nonstop fikk jeg lov til å putte på den! Så jeg vil vel ikke
påstå at den ser særlig fristende ut, men smaken er det ingenting i
veien med. Så i morgen blir det rett og slett sjokoladefest!

4 kommentarer:

  1. Nam! Det ser helt nydelig ut:) Selv om jeg fremdeles er i sukkersjokk etter browniesen idag... :) Kos dere i morgen!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, jeg var fortsatt litt i sukkersjokk selv, så kan si det sånn at jeg smakte ikke like mye underveis i bakingen som jeg pleier;-) Takk for det:-)
      Klem

      Slett
  2. Der skulle jeg ha vært:-)
    Det ser kjempegodt ut!

    Lykke til med bursdagsfeiringen!

    Klem

    SvarSlett