onsdag 24. juli 2013

Plutselig var det onsdag

Sommeren har virkelig vist seg fra sin beste side de siste dagene, ihvertfall her i Bergen.
Det merkes godt på både min og andres blogger ser jeg, og det er akkurat sånn det skal være! :-)

Dagene flyr avgårde, fylles med solstråler, skitne barnehender og lykkelig latter.
Små og store barn som slukner utslitte om kvelden med et smil om munnen. Det er sommer, det!


Men jeg ser på lesertallene at dere er innom her enda, så da må dere

Jeg har jo fått ordnet en fantastisk premie til dere, og så har det ikke kommet
et eneste svar på fire dager. Huff og huff, ser dårlig ut med fremtidige sponsorer da, hehe;-)

Så det er bare til å melde seg på!

På grunn av sommer og sol utvider jeg fristen med en uke,
så trekningen blir da søndag 4. august.

1 kommentar:

  1. Hei! Ja, det blir dårlig med både blogg lesing og skriving her i gården... Men bra du utvidet fristen, så skal jeg nok få meldt meg på konkurransen:)
    klem

    SvarSlett