torsdag 18. juli 2013

Ønskevegg


Det er så lite farger her hjemme, og jeg ønsket en forandring uten å gjøre noe drastisk.


Etter å ha sett rundt på forskjellige blogger og googlet etter inspirasjon, fant jeg løsningen!


Da var det bare til å løpe på butikken for å kjøpe papp og finne frem passeren og saksen.


For å gjøre det enklest mulig, kjøpte jeg også Tack-It. Resultatet ble...

*trommevirvel*


Tada! En konfettivegg omdøpt til ønskevegg! :-)


Jeg syns det ble koselig jeg:-) Det er noe av det første man ser når man kommer
inn døren, og det går jo ikke an å la være å smile av denne søte veggen?


Blyanten henger pent ved siden av alle sirklene, klar til
å brukes for å fylle opp veggen med ønsker:-)

Dette kaller jeg oppussing på budsjett - enkelt og billig kan det gjøres:-)

Hvis noen av dere vil prøve på det samme, så blir jeg kjempeglad
hvis dere poster bilde av det på Instagram og tagger med @romihjertet

8 kommentarer:

  1. Rett og slett kanonstilig :-)

    SvarSlett
  2. WOW, SÅ kult! :) Det ble utrolig fint, og en veldig god idé!
    Hyggelig at både dere og gjester kan legge igjen et lite ønske:)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Hilde:-) Ja jeg syns det ble koselig. Litt upraktisk da 9-åringen skrev på "Større hus" hehehe;-)

      Ha en fin dag du også:-)

      Slett
  3. Det var utrolig søtt!! Så flink du er! Jeg er sikker på at det frisker opp rommet skikkelig:)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:-) Det var ikke så veldig avansert, men gjorde rommet helt annerledes:-)
      klem

      Slett
  4. Å, så kreativt og kult - love it!!! :)

    SvarSlett