søndag 14. juli 2013

Barnerom i elefantstil

Nå har ikke vi mer enn tre soverom i leiligheten vår, så bittelillebror sover på vårt rom enn så lenge.
Men jeg drømmer jo om et hus en gang, og i forbindelse med det har jeg omtrent planlagt
rommet hans ferdig:-) På Jollyroom har de utrolig mye stilig interiør til barn, og jeg
har falt helt for disse herlige elefantene. Søte, tøfe og fargerike på én gang!

Klikk på linkene under bildene for å komme til produktene:-)



Siden jeg er så glad i å shoppe så frister det nesten å bestille
alle disse tingene, men det er kanskje en smule tullete med tanke på at
jeg ikke vet om det er ett eller ti år til vi sitter der i vårt eget hus. Og det er jo en liten
mulighet for at en tiåring ikke syns at elefanter er like kult som jeg syns;-)


// Innlegg i samarbeid med Jollyroom.no

2 kommentarer:

  1. He, he, ja, det er kanskje greit å vente litt:-)
    Men skjønner godt du blir fristet. Mye flott!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg syns de hadde utrolig mye flott! Det er lett å la seg friste, men jeg skal prøve å la være, hehe;-)

      Klem

      Slett