fredag 5. juli 2013

Feriemodus

Hei bloggen:-)

Jeg kjenner at jeg har inntatt feriemodus... Noe som i grunnen er litt rart med tanke
på at jeg er i permisjon og likevel har fri. Men det er vel gjerne det at
kalenderen viser juli som gjør at jeg føler det sånn.

Storesøster er på ferie, men for oss andre blir det ikke noe voldsom ferie i år.
Jeg og en venninne som har en gutt på samme alder som lillebror, har dermed bestemt
oss for å lage Bergensferie! Vi har googlet og sett på kart, og skal ta med oss guttene på forskjellige
turer i løpet av de neste ukene. Da får guttene lekt og løpt fra seg, mens skravlefaktoren
sannsynligvis blir høy på oss voksne - perfekt for hele gjengen:-)


Slenger med et bilde av bittelillebror tatt i går, på tomånedersdagen sin:-)

Hva er deres sommerferieplaner i år?

2 kommentarer:

  1. Så herlig han er :) Blitt kjempe stor jo! Det høres ut som fine ferieplaner. Det er mye å oppdage i sin egen by, og det finnes uendelig mange fine steder man kan gå turer med barna. Vi skal ha Norges-ferie, med Tysnes-fest, litt hyttevandring og en tur til Lillesand. Jeg tror det blir bra. Håper bare vi kan få litt sommervær!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi ja, han har blitt skikkelig stor og bollete:-)
      Tror det blir fint, gøy å utforske litt her hjemme også:-) Deres ferie høres jo kjempekoselig ut også, med masse forskjellig på tapeten! :-)
      Krysser fingrene for sommervær ja, det syns jeg vi fortjener:-)
      klem

      Slett