mandag 8. april 2013

Tatt på kornet

Det er ingen hemmelighet at jeg er glad i skilt med søte og morsomme tekster,
og disse to på bildene under står på kjøkkenet vårt.


Kjøkkenreglene er jo geniale, men jeg tror de har stått på samme plass litt
for lenge nå, for de ser ikke ut til å fungere helt optimalt;-)

Ordtaket under er en klassiker, men jeg er veldig glad i det likevel!


Så har vi gårsdagen. Jeg stod på kjøkkenet og laget både middag og kake. Maten
var ferdig, og der stod jeg med kameraet og knipset i vei. Det var nesten så jeg hørte magen
til min kjære rope på middag, mens han selv kunne fortelle meg at han skulle kjøpe
et nytt skilt til meg med en viss tekst. Problemet var at det nok ikke var
så enkelt å få tak i... Derfor tok jeg rett og slett saken i egne
hender og designet skiltet selv, og her er resultatet:


Hva sier dere, bør det masseproduseres og legges ut for salg?!
:-)

4 kommentarer:

  1. For å sei det sånn; JEG hadde uansett kjøpt det skiltet :) Dødskult!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha det høres lovende ut;-) Vi får diskutere fremtidige gullgruver på neste klubb:-D

      Slett