tirsdag 16. oktober 2012

Påtvunget treningsnarkoman

Legen: Kanskje du skulle trent litt, Mona?
Jeg: Trene? Hum..?
Legen: Ja, du vet. Bevege kroppen litt, kjenne musklene jobbe, bli litt svett..?
Jeg: Det har jeg ikke hørt om... *ser en annen vei*
Legen: Ihvertfall to ganger i uken. Det vil være bra for deg!


Så da måtte jeg nesten høre på ham, og kjørte rett til XXL
for å kjøpe det jeg trengte. Jeg mener - for en sånn topptrent fitnessfrue
som meg, kan man ikke trene uten skikkelig utstyr.....

Nå sitter jeg her og drikker vann og spiser plomme, og skal
straks hoppe i dusjen fordi jeg er gjennomvåt etter tretten minutter på
stepkassen. Men vet dere hva? Det var jo knallgøy! Med musikk på øret gikk det
lekende lett, men jeg bestemte meg for å gi meg når jeg kjente at det var
nok, da igjen med tanke på at jeg er så godt trent fra før av.....

I morgen blir det femten minutter!
God natt:-)

6 kommentarer:

  1. Ha, ha, ja, det er bare å gi jernet:-)
    Vi får ta oss en tur rundt Smøråsen en dag. Det er flere som trenger å trene litt...

    Julestoffene ligger her ferdigpakket. Har bare ikke fått de avgårde ennå...

    SvarSlett
    Svar
    1. Tur på Smøråsen høres kjempekoselig ut! :-)
      Ikke stress, ta det når du får tid;-)

      Slett
  2. Hahaha.. Heia! Du er flink da:)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe vel, er ikke så flink enda;-) Så lenge jeg klarer å opprettholde det, er jeg flink:-) Målet er fire ganger i uken:-)
      Dagen etterpå klarte jeg forøvrig 17 minutter! Hurra:-)
      Klem

      Slett
  3. Sådan! Super flot og bare vent, når der er gået noget tid bliver du helt afhængig og det giver masser af energi :-)
    God træning - Tina :-)

    SvarSlett