søndag 14. oktober 2012

Juleglede allerede

Da jeg hadde min daglige
runde gjennom alle de fine bloggene
jeg er glad i, fikk jeg en gledelig juleoverraskelse
da jeg kom til Barbro. Jeg hadde nemlig vunnet en herlig
pakke med fine julestoffer. Det kaller jeg virkelig juleglede i oktober 

Bildet er lånt fra Barbros Lille Atelier.

Ellers har jeg litt ufrivillig bloggpause for tiden. Vi skal nemlig få
nytt gulv i stuen, så akkurat nå svømmer jeg i flyttekasser
og søppelsekker. Men om et par uker blir det bedre.
Da kommer jeg sterkere tilbake her inne
også. Med nytt og fint gulv.
God søndag:-)

2 kommentarer:

  1. Så heldig du var! Jeg gleder meg til jul, jeg:)
    Gleder meg til du er tilbake.
    Stor klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg var superheldig:-) Gleder meg masse til jul jeg også:-)
      Takk vennen, klem tilbake!!

      Slett