onsdag 3. oktober 2012

Ekte turister


Er man i London, så er det obligatorisk med
"later-som-om-man-snakker-i-telefonen-i-telefonkiosk"-bilde.


Litt obligatorisk er det å gå på musical også. Jeg overrasket Tone med
billetter til Mamma Mia, og det var en fantastisk opplevelse...sånn etterhvert...


Gamle, små, britiske damer er så koselige at det er helt trygt å
gi dem kameraet for å få tatt et bilde av hele reisefølget. ( = Tone og meg.)


Bildet til høyre er tatt omtrent rett fram fra der vi satt. Nesten i taket med andre ord...! Det er her
"sånn etterhvert" kommer inn. Det var nemlig så sinnsykt høyt oppe at jeg var på nippet
til å begynne å grine skikkelig mye. Vi satt helt fremst på balkongen, og korte
meg satt med knærne inni kanten foran. Jeg lurte seriøst på hvorfor
i alle dager det ikke var sikkerhetsbelter på setene... Men
det gikk bedre etterhvert, og var utrolig gøy.


Bildebevis! Som ikke yter høyden rettferdighet at all. (Veldig internasjonal ja!)


Ekte fotballturist 


Upton Park i egen person (eller i egen stadion?!)


Meg og selveste Merida. Jeg er like modig som henne for vi har samme hårfarge!


Sist, men ikke minst - to frøkner fremst i køen for å gå på 4D-film med Marvel
Superheroes. Dette var inne på Madame Tussauds, i en kjempestor
kinosal. Vi fikk både vind i nakken, "kniver" i ryggen
og en hel del andre effekter. Skvatt et par
ganger kan man si, hehe;-)

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hihi;-) Fotballstadionen til West Ham (som er et engelsk Premier League lag;-))

      Slett
  2. Så artig dere har hatt det! Og du er bare verdens skjønneste<3 Takk for masse fine bilder.
    Klem og god natt:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, tusen takk søte deg:-)
      Klem tilbake, og god fredag!!

      Slett