torsdag 6. september 2012

Verdens skjønneste kollega

Jeg må ærlig innrømme at frokost ikke er favorittmåltidet mitt, så det blir
sjeldent (les: aldri) til at jeg spiser frokost før jeg går ut døren om morgenen.
Det har en av mine skjønne kollegaer fått med seg, og tydeligvis planlagt
 å gjøre noe med, for da jeg kom inn på kontoret mitt i dag, fant jeg denne:


Er det mulig å være så skjønn? Jeg ble skikkelig rørt, jeg.
Hun har altså brukt morgenkvisten på å lage matpakke til seg selv,
sine tre barn og meg! Det var til og med egg oppi der. Og cherrytomater.

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja ikke sant? Jeg syns det var så koselig:-)

      Slett
  2. Så herlig!!! Beste kollegaen da:)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er hun virkelig:-)
      Klem tilbake♥

      Slett
  3. Så heldig du er da! :o) Frokost er dagens viktigste måltid vet du ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi ja, jeg vet, jeg vet;-) Bra noen passer på meg;-)

      Slett
  4. For en utrolig koselig ting å gjøre!!!

    SvarSlett