tirsdag 4. september 2012

Giveaway: Armbånd med charms

Det er tirsdag, det er tv-kveld og det plaskregner!
Derfor har jeg funnet ut at jeg vil ha en giveaway - i ekte bloggånd:-)


Her er premien! Et armbånd med tre forskjellige charms;
En alv, en søt, liten baby og en nøkkel.
Du kan ha alle på samtidig,
eller bruke én og én.


Reglene er veldig enkle; Legg igjen en kommentar
med hvorfor du vil vinne, så trekker jeg en vinner på søndag:-)
Husk å legge ved mailadressen din i kommentarfeltet.

Lykke til 

33 kommentarer:

  1. Jeg har verdens beste venninne , som virkelig fortjener ett slikt, så ja jeg er med:)

    SvarSlett
  2. Jeg vil vinne fordi armbåndet var veldig fint!

    SvarSlett
  3. Jeg vil vinne for så å gi dette til mammaen min som fortjener dette mer enn noen andre. Hun har stilt opp for meg så utrolig masse på den siste tiden, og jeg vet rett å slett ikke hvordan jeg skulle ha klart det uten hennes hjelp.

    marianne.rusten@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Helt nydelig, dette hadde passet perfekt til min kusine som snart blir myndig og voksen ;)
    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com



    SvarSlett
  5. Kjempe flott armbånd.
    Jeg kunne godt tenke meg å vinne dette for jeg elsker armbånd og spesielt med charms. En kan bytte ut og ha på akkurat de en vil til en hver tid. Nå som barna mine er begynt å bli større så er det kjekt å bruke pynt igjen. Har ikke brukt det så mye når de er så små for vil ikke skrape barna med det eller at det henger seg opp i en heftig lek sammen med de :)
    Ønsker deg en flott uke!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  6. Fordi jeg fortjener det etter min sommerferie som har bestått av ulykke.......

    SvarSlett
  7. Jeg vil veldig gjerne vinne fordi jeg likte armbåndet kjempegodt! Helt nydelig, og jeg ønsker å gi det til ei jeg er veldig glad i!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  8. Hei, vet ikke om jeg fortjener det akuratt, men jeg vet at jeg trenger noen nye smykker i år :D

    wendyydnewl@hotmail.no

    SvarSlett
  9. Fint og artig armbånd!
    Jeg vil vinne fordi jeg trenger litt glede i hverdagen. Høsten nærmer seg, og det bruker å være en tung tid. Tror jeg vil lyse opp med noe lekkert på hånda :)

    SvarSlett
  10. Så søtt armbånd! Venninnen min har bursdag om noen få dager, og hun samler faktiskt på charms! Hun (og jeg) synes at charms er det fineste man kan gå med. Jeg tenkte å vinne en sånn til henne :-)
    Håper jeg vinner!
    Stina_rule@live.no

    SvarSlett
  11. Dette hadde vært en fantastisk gave til forloveden min, vi har hatt det veldig trangt økonomisk i det siste, og både jeg og hun har ikke kunnet unne oss noe. Og derfor melder jeg meg på her og kanskje kan jeg unne henne noe iallefall. vennelig hilsen Marius Olsen. mariusberg.olsen@gmail.com

    SvarSlett
  12. Flott premie :) Jeg har en kjæreste som gjør alt for meg. Hun fortjener dette som en liten takk :)


    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Hei!
    Jeg vil gjerne være med. Har ikke noen mer original grunn til å vinne enn at jeg har lyst å gi dette bort i gave :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  14. Jeg har veldig lyst til å gi dette søte armbåndet til svigerdatteren min i Singapore.
    De venter sitt første barn til vinteren,dette ville være en flott "vente-gave" til henne ♥

    tevens@online.no

    SvarSlett
  15. Jeg vil gjerne vinne et slikt armbånd så jeg kan føle meg litt ekstra fin når jeg starter i ny jobb om noen uker :) Hvem vet- kanskje det bringer lykke?

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne vinne for å gi det til min eldste datter som elsker sånne armbånd :)

    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  17. Jajaja! Jeg og vil gjerne vinne selvsagt:) Jeg er så trøtt at jeg kommer ikke på noen annen grunn enn at det var veldig søtt.
    God natt!

    SvarSlett
  18. Jeg håper jeg vinner fordi min lille datter ville elsket dette armbåndet:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  19. Jeg vil vinne jeg elsker slike armbånd der man kan bytte ut charms etter humøret :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg har verdens beste storesøster som gjør alt for meg, så jeg vil gjerne gi det i gave til henne. Hun fortjener det virkelig! :)

    tina_andersen21@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Jeg så et nesten likt armbånd i en butikk husker ikke hva den het og jeg bare ELSKET det armbåndet men akkurat nå har vi ikke så Masse penger så jeg fikk det ikke jeg ble litt lei meg men de gjør ikke noe så når jeg så denne konkurransen ville jeg bli med har meldt meg på mange konkurranser men vinner aldri så? Forresten bloggen din er kjemp bra <3
    min Mail Er nora.j.a@ hotmail.no

    SvarSlett
  22. Hei.
    Når du har nådd bunnen så er det bare en vei å gå. Jeg vil ikke gå ut med detaljer, men det er ikke noe jeg ville ønsket for noen andre. Det er viktig å finne lyspunkter i hverdagen. Dette armbånde ville gi meg glede.

    Håper du vil kontakte meg; 2404@hotmail.no

    Varm hilsen fra Andrea

    SvarSlett
  23. Jeg er med og vil vinne fordi det var nydelig! :)
    idakristinekr@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg vil veldig gjerne prøve lykken.
    Kjempe fint armbånd..
    Ønsker deg en kjempe fin helg..
    Varm hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Jeg er gjerne med, og fortjener det vel ikke akkurat, men det hadde vært kjekt å vinne fordi dette var et utrolig herlig armbånd :)

    Goood helg til deg!
    - Karina
    (karina.bolseth@gmail.com)

    SvarSlett
  26. Hei
    Jeg har lyst til å vinne dette fordi det hadde passet perfekt som bestikkelse for å få min datter til å rydde rommet sitt uten at jeg må mase og mase og mase på henne ;)
    Ha en flott helg :)
    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  27. Jeg vil vinne, fordi jeg elsker å pynte meg med fine ting. Nå som jeg er gravid, er det ikke mye fine klær å få tak på, så da er tilbehøret ekstra viktig!

    Krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlett
  28. Jeg vil gjerne vinne bare for at jeg kan overraske min samboer med en aldri så liten gave i hverdagen! Jeg skal ikke legge ut i det vide og det brede- annet enn at hun virkelig fortjener det etter tre tøffe år!

    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  29. Vil gjerne være med på trekningen. Krysser fingrene, vil vinne for armebåndet var helt nydelig og hadde vårt koselig å gi bort til barnebarnet mitt i bursdagsgave.

    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  30. Hei!!
    Jeg ønsker meg armbåndet...helt til meg selv:)


    Mvh.
    Veronica:)

    v.pedersen32@gmail.com

    SvarSlett
  31. Hei :) Jeg vil gjerne vinne fordi jeg vil gi armbåndet i bursdagsgave til min bestevenninne :)
    - Kristina
    kss.1996@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne vinne,fordi det har vært min drøm i mange år.Har gitt slike armbånd til andre,men IKKE meg selv:)
    Beste hilsen
    Ulla-Mona
    ullamona@online.no

    SvarSlett
  33. Hei :-)

    Hadde vært koselig vinne, for å glede min niese.
    Hun blir 14 år og har klart slanke seg 35 kg.
    Synes hun fortjener en premie for så flott innsats.
    Ha en riktig GOD HELG!

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett