søndag 30. september 2012

Interiørhimmelen

I en gate rett bortenfor hotellet vårt, lå det en liten butikk
som het Sass & Belle. Jeg har ikke peiling på britiske interiørkjeder,
men jeg syns ihvertfall ikke at det så ut som om denne butikken tilhørte en kjede.


Det å gå inn i den, var som å komme til interiørhimmelen.


Hvert eneste ledige hjørne var fylt opp av små og store skatter, og det var rett før jeg kjøpte alt.


De hadde alt man kan tenke seg, og enda litt mer. Jeg kunne
ikke la kameraet ligge i vesken, denne butikken var jeg nødt til å forevige.


Vi fant den selvfølgelig nest siste dagen, og da var kofferten min allerede ganske så full.
Jeg klarte likevel ikke å la være å kjøpe noe, og lur som jeg er, så endte jeg
opp med å kjøpe en hylle (!) Da følte jeg meg veldig strategisk.


Men jeg bare måtte. Slitt tre, grovt tau og romantiske roser. Helt perfekt.


Denne også passer vel egentlig i huset jeg ikke har. Men bare vent litt,
så skal jeg klare å finne en perfekt plass til den her hjemme 

4 kommentarer:

  1. oioioi.. Der var det mye fint.. Jeg gleder meg til å se hyllen:)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Sukk ja, det var farlig mye fint der. Nesten så jeg reiser tilbake med tom koffert kun for å gå i den butikken:-)
      Jeg lover bilder når hyllen har fått seg en egen plass:-)
      Klem

      Slett
  2. Hvor ser det fint ud, tænk at kunne være så kreativ :-)
    Kram T

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var helt nydelig der inne. Kunne vært der i flere dager:-)

      Slett