torsdag 30. august 2012

Gamlejobben

Jeg er veldig glad i gamlejobben min, så innimellom drar jeg på besøk til dem.
Stort sett har jeg med meg hjemmebakt kake, kjeks, konfekt
eller lignende, det har på en måte blitt litt tradisjon.


I dag var intet unntak. Jeg skulle innom dem, og stod på kjøkkenet i hele går kveld
for å lage peanøtt- og sjokoladeknekk. Jeg rørte og rørte...og rørte i
blandingen, men det var ikke antydning til karamellfarge.
Jeg smurte det utover brettet likevel, og for å si
det sånn - det har fortsatt ikke stivnet.

Dermed ble dette første gangen på veldig lenge
 at jeg var innom dem uten å ha med meg noe annet enn
meg selv. Jeg tror de syns det var helt greit altså, det var verre med
meg. Men jeg gir ikke opp, så neste gang de ser meg, da er det med kake.

Og sånn hvis dere skulle ha lyst til å se hvordan denne bløte
knekken egentlig skulle ha blitt, kan dere se her.

4 kommentarer:

  1. Nååå.. Du er søt! Det så veldig godt ut, sånn som det skulle bli da. Bedre lykke neste gang! Jeg er helt sikker på at de var like glad for å se deg uten kake:)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk vennen;-) Jeg prøver så godt jeg kan;-) Jeg skal nok få det til!! :-)
      Klem tilbake♥

      Slett
  2. Å, så kjedelig.. kjipt når ting ikkje går som ein hadde tenkt, men tanken var jo god. Snill du er som baker og tar med deg!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg skal nok prøve igjen, Regine;-) Må jo det, syns det ser så godt ut, hehe:-)

      Slett