torsdag 5. september 2013

Samledilla

Jeg har fått fullstendig dilla på Poul Pava, syns de har så utrolig mye stilig!
I mitt nye hus (som jeg ikke har bygget enda) skal jeg ha et eget skap på kjøkkenet
med masse Poul Pava stæsj, og i loftsstuen skal det henge bilder:-)


Da jeg fikk en mail om en nettbutikk som hadde 30% rabatt på Poul Pava,
måtte jeg bare slå til og shoppe litt. På bildet over ser dere noe av det jeg bestilte;
Vannglass, vannkaraffel og serveringsskål. I tillegg bestilte jeg et kakefat og noen eggeglass.


Her er litt av ønskelisten min; Rektangulære fat, ovnsfaste former, vase og krydderbokser.
I tillegg ønsker jeg meg flere skåler, bilder, servise, kopper +++

Ahh, jeg elsker å samle 
Flere som samler på en spesiell serie?


Bildene er hentet fra Glass & Interiør

2 kommentarer:

  1. Mye fint i den serien! Skjønner godt at du liker den:-)

    Kofferten fins visstnok bare i grå, koster 699 kr. og er 52 cm bred,
    25 cm høy og 32 cm dyp:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Å ja!!! Jeg også elsker de tingene:))) Dødsskjønne<3 Jeg samler på to serier som kun finnes på bruktmarkedet og er jeg heldig kan jeg finne deler på loppemarked, fretex etc. Det er også gøy:)
    klem

    SvarSlett