mandag 26. august 2013

Selvportrett


I vår en gang hadde storesøster en skoleoppgave hvor de skulle
tegne seg selv. De hadde tatt et bilde av seg selv, og tegnet av bildet ved
hjelp av en overhead. Jeg må ærlig innrømme at jeg ble overrasket da jeg fikk se
resultatet, for det ble jo så utrolig stilig! Ansikter er noe av det vanskeligste å tegne, og selv
om hun brukte hjelpemidler syns jeg at det ble skikkelig bra. At det er henne er det ingen tvil om!

Jeg husker for noen år siden at jeg prøvde meg på å tegne ansikter,
og det var ikke få som flirte av tegningene mine. Joda, man
kunne se hva jeg hadde prøvd på, men at det så
bra ut? Vel... Det vil jeg ikke påstå;-)

God mandag!

4 kommentarer:

  1. Kjempestilig og ikke vanskelig å se hvem det er :-)

    SvarSlett
  2. Wow! Det var kjempe stilig:)))
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja hun var veldig fornøyd selv:-)
      klem

      Slett