lørdag 17. august 2013

Charles Eames

Det er fortsatt litt feriemodus her på bloggen merker jeg.
Denne gangen er det på grunn av dåpsforberedelser. Vi skal ha dåp i morgen, og jeg
skal lage både dåpskake, gulrotkake og litt mer småsnacks, så du kan si det sånn at det er hektisk her.

Foto: Google

I en liten femminutters pause i går klarte jeg likevel å klikke hjem denne fantastiske
knaggrekken. Den heter "Charles Eames hang it all" og jeg har siklet på den i noen år nå.
Den er riktignok til huset jeg ikke har, haha! Men originalprisen er 1679,- og jeg
fikk kjøpt den på et døgntilbud til 499,- så da tenkte jeg at det var lov!
Klokken 23.59 var bestillingen sendt, hehe;-)

Foto: Google

Her ser dere den i bruk - er den ikke bare helt rå?? :-)
God lørdag til dere alle, nå må jeg fortsette bakingen:-) Snakkes plutselig!

8 kommentarer:

  1. Hysterisk fet! Lykke til med dåpen i morgen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Hanne, tror jeg trenger det;-)

      Slett
  2. Kjempefin knaggrekke! Et varp til den prisen:-)

    Lykke til med dåpen!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Barbro, begynner å komme i mål nå;-)

      klem

      Slett
  3. Den var stilig, det må ære lov når ett slikt tilbud dukker opp!
    Lykke til med dagen i morgen:)

    Klem

    SvarSlett
  4. Stilig :-) Skulle kanskje hatt en sånn på hytten..... :-))))))

    SvarSlett
  5. Den er så feeeeet!!! Sånn ville jo jeg også ha:(
    klem og lykke til med dagen idag!

    SvarSlett
  6. Takk for lykkeønskninger alle sammen:-) Her har det vært litt museproblemer hehe, men nå funker musen igjen og jeg kan endelig blogge igjen:-)

    SvarSlett