tirsdag 23. oktober 2012

Spontant restaurantbesøk

Så deilig å la pliktene bli igjen hjemme, og heller stikke på restaurant for å spise middag
med to skjønne venninner på en helt vanlig tirsdag. Jeg var så sulten da vi skulle
bestille at jeg valgte to forskjellige typer poteter til pepperbiffen min, men
det var da ingen problem å få alt ned likevel;-) En liten oreokake
med vaniljeis og jordbærsaus til dessert var heller ikke feil!


Har du kontakt med noen av dine barndomsvenner? Det jeg liker
aller best med mine, er at uansett hvor lang tid det har gått siden sist, så
er det akkurat som om det var i går. Skravla går i ett på hele gjengen, og vi har
så mye på hjertet, så mye å dele, at to timer føles alt for lite. Neste gang dobler vi timene.

5 kommentarer:

  1. Uhaa det ser lækkert ud :-) Mums
    Hilsen Tina

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var det også Tina;-) Enda bedre enn det ser ut på bildet:-)

      Slett
  2. Ååå, det var så skjønt igår! Helt enig med deg, vi dobbler timene neste gang:)
    Stoooor klem!

    SvarSlett